sadişş

Friday, April 06, 2007

cuma tartılmasıııııı



kızlar merhaba..bu sabah 75,5 çıktım bu hafta çok iyi verdim geçn hafta cuma 76,6 dım..bir haftada 1,100 verdim,çk mutluyum ben bu hafta..direncim baya kırıldı patır patır dökülüyor kilolar..doktora gidemedim bu hafta işler çok yoğundu yurt dışından mallar geldi..randevumu iptal etmek zorunda kaldım.salı günü gidicem artık..kulağımdaki bantalrıda çıkardım gidicem diye ama karnım yine acıkmıyo bünye alıştı galiba..bu ara havalardanmıdır nedir herkez bağırsak problemi yaşıyor..bende yaşıyorum,dün akşam activia aldım bakalım iyi gelecekmi..herkeze iyi cumalar by...

2 Comments:

At 8:01 AM, Blogger seli said...

Tebrikler Sadişcim, çok iyi gidiyorsun aynen böyle devam, iyi haftasonları...

 
At 12:13 PM, Blogger Burcu said...

çok sewindim sadiyecim canım.emeklerinin hep böyle karşılığı gelsin inşallah kilolar çözülüwersin gitsin.çok öpüyorum.1.100 cidden süper maşallah 41 kere ;)

 

Post a Comment

<< Home