sadişş

Monday, January 02, 2006

YENİ YILIN İLK İŞ GÜNÜ

evet yeni yılın ilk iş günü bugün iinşallah bu sene umduğum gibi güzel geçer ve herşey yolunda gider...
öncelikle tabiiki istediğim kiloya kavuşayım...
arkadaşlar yaptığım diet işe yaramadı bende daha önce yaptığım bi diete başladım bugün..daha önce yapıp başarılı olmaya başlamışken bıraktım...keşke o zaman bırakmasaydım ama geçmişe mazii..yapsaydım etseydim devirleri geçti artık..bu diette günlük 60 puana kadar yeme hakkın var yapılması kolay bir diet.yumurta peynir istenildiği kadar yenilebilir etlerde öyle tabii ızgara ve haşlama olarak yağdaolanın bile puanı yüksek değil..isteyenler diyet.in sitesine girip bakabilir..
haftada 1-2 kilo verdiriyor..
bu sefer başarıcam ama kararlıyım keşke geçen hafta muzaffer kuşhanın dietini yapmasaydım da buna başlasaydım şimdi 1 kg vermiş olurdum bilmediğim şeyleri yaparsam böyle olur işte..
dün sabah tartıldığımda 71,4 kg çıktım çok sevindim ama bugün 72 yi görünce de üzüldüm şimdi bugün tartıldımya bidaha pazar günü tartılıcam karar verdim öyle zırt pırt tartılmak yoküzülüyorum sonra...
zaten bu diyetlede veremedim mi doğru diyetisyenin yolunu tutucam...adama akıllı neden kilo veremediğimi anlıcam bi yerde yanlış yapıyorum ben farkındayım ama bulamıyorum..neyse kendiizie iyi bakın herkeze iyi günler...bugün çok moralim bozuldu bana destek olun lütfen :((((((((((((((((

0 Comments:

Post a Comment

<< Home