sadişş

Wednesday, April 11, 2007


Ay pek mutluyum ben bugün.havalarda uçuyorum resmen..moralim full depolandı..dün akşam doktora gittim geçen hafta gidememiştim işlerin yoğunluğundan..öyle yoğunki klinikte yaz geliyor ya nedense bütün kadınlarda bir zayıflama telaşıdır almış gidiyo..yarım saat falan bekledim girmek için,zaten heyecanlanıyorum her hafta bekleyince heyecanım dha da arttı..neyse girdim içeri çıktım hemen tartıya 75,4 çıktım..yani 1,200 vermişim 800 gr ıda yağ bunun..çok iyi ama tabi bir haftada verseydin daha iyi olurdu dedi.bu hafta yine düşük kalorili yapıcam..salata yoğurt ekmek üçlüsü..bu aralar bağırsak problemi yaşıyorum demiştim ya doktora söyledim..oda bir tarif verdi..sabah aç karnına 2 kuru kayısı.ilk başta birini yiyip üzerine 1 bardak ılık su,sonra diğerini yiyip üzerine 1 bardak ılık su daha..bakalım iyi gelecekmi..5 gündürde activia yiyorum her gün ama pek bi faydasını görmedim daha..

Bu aralar sporuda ihmal ettim çok..yapamıyorum bu aralar içimden gelmiyo ama başlamam gerek biliyorum..hafta sonu kuzenlere kahvaltıya gittik..ondan bir alet aldım 2 gündür takıyorum işe yarıyomuş diyolar ama bakıcaz artık..armut vücudum olduğu için kalçalarıma takıyorum aleti..40 dakika titrettiriyo..zayıflama uğruna ne varsa yapıyorum deniyorum inşallah boşa gitmez emeklerim..

Kendi kendime söz verdim ben 1 Haziran a kadar 69 u görecem..yaz boyuncada 60 inmeye çalışıcam..iyi varsınız kızlar..sizlerin bloglarını okudukça çok seviniyorum ve daha da azimleniyorum..kendinize iyi bakın…

İyi günler herkeze

4 Comments:

At 4:57 AM, Blogger - said...

1 Haziran'a kadar 69 yapılmayacak şey değil canım. Herkesin hedefi 60, ben de hal ulaşamadım bakalım ne zaman göreceğim 60'ı :(

 
At 11:47 PM, Blogger Lighter-N said...

Tebrikler Sadişşçim....kaç günde gitti 1200 gr? Bağırsak sorunu bende yaşıyorum....O kadar su, aktivia, incir, kayısı ııhhh bi işe yaramıyo..ama sabahları kayısı yemeyi unutuyorum sabah yesem belki işe yarardı:(

 
At 11:29 PM, Blogger pinela said...

Sadişcim harikasın daha 1 hazirana çok var canım.. Başarabileceğine inanıyorum.. Ben incirle çözdüm sorunumu sabahları 1 incir ve koca bardak su.. Birde ben göbeğimi hiç içine çekmem :) Midem içine göçük gibidir göğüslerimde büyük olduğundan öyle bir görüntü veriyor ;) Öptüm canım.. PİNELA

 
At 2:17 AM, Blogger Burcu said...

sadişcimm çok tebrikler canım.istedikten sonra yapılmayacak şey deilmiş deil mi?bu sefer gerçekten kafana koydun we yapıyorsun maşallah canım.öpüyorum seni

 

Post a Comment

<< Home