sadişş

Tuesday, January 03, 2006

diyetimimn 2.günü

sabah:2 domates :12 öğle:1 simidin 1/3 üden az :7
1 haşlanmış yumurta :0 peynir :1
peynir :1


yani bugün 21 puan olmuş ama bunun akşamıda var...akşamda yediklerim 10 puanı geçmezz yarın sabah yazarım artık akşam yediklerimide...ya bu diyeti seviyorum yapılması kolay bir diet...
aslında bugün yeme listesinde simit yoktu ama işyerindeki pazarlamacımız ayhan bey karşıyaka dan bize simit almış simitlerde o kadar da güzeldi ki dayanamadım biraz yedim..ama sonuçta puanımı geçmiyorum..

...diyette yediklerimi ayrıyetten bir defterde daha tutuyorum yediklerimi böyle fosforlu kalemle çiziyorumyetide internetten çıkarttım renkli..yani diyeti eğlenceli hale getirmeye çalışıyorum güzelde oluyo ama...akşamları yürüyüşleri bırakmadım 45 dakika hergün yürüyorum..yürüyüşlerimde beni yanlız bırakmayan cerenciğimi burdan kocaman öpüyorum..o olmasaydı belki yanlız yürümek zor gelecektiii...

aslında şöyle 1-2 kilo versem daha da hırslanıcam ama veremiyorum bir türlü...ama bu hafta çok ama çoooooooooooooooooook kararlıyım yarımkilo bile olsa vericem...dün söylemiştim ya tartılmıcam diye tartılmıcam bugün pazar günü tartılıcam.....
bakalım ne olacak??????







1 Comments:

At 12:42 AM, Blogger tatlıcadı said...

Gayet güzel gidiyorsun bence sen yarım kilodan bile fazla vereceksin devam :)

 

Post a Comment

<< Home