sadişş

Monday, April 23, 2007



Kızlar su çiçeği geçiriyorum ben..inanması güç ama eşek kadar kız su çiçeği oldu.çarşamba gününden beri halsizlik vardı belim ve karnım ağrıyodu..hiç aklıma gelmezdi bu durum..yeğenim var abimin oğlu 2.sınıfa gidiyor.15 gün önce o geçirmişti ziyarete gittik..aklımdanda geçti dedim ben geçirmedim ya geçerse diye..işyerinde otururuken bizim abla var bi baktı nolmuşun sen dedi birden atmaya başladı ve çoğalmaya başladı..akşam eve gittim 39 derece ateşle yattım..sabahta erkenden kalkıp acile gittik.kan tahlili yaptılar ateşimi ölçtüler..37,8 çıktı sabah..akşama göre düşmüş..ilaç falan yazdılar ilgilendi doktor sağolsun..ilaçlarda çok iyi geldi..boğazım birazdaha iyi çok şükür..3 gündür doğru düzgün bişey yemedim çorba içtim hep..ee yemeyincede bu sabah tartıda 73,6 çıktım,çok iyi ya sevindim valla..şu anda bitkinliğim falan yok bpğazım daha iyi kaşıntıda pek yok.heryerim kıpkırmızı çiçeklerle dolu..benden bugünlük bu kadar..öptüm hepinizi çiçekli çiçekli..

8 Comments:

At 12:57 AM, Blogger seli said...

Sadişcim geçmiş olsun çok...

 
At 5:25 AM, Blogger Burcu said...

sadişcimm,aaaa bende orta sonda geçirmiştim su çiçeğini.bende kocaman kızdım.acaip derecede kaşıntım olmuştu inşallah sende olmaz.ama halsizliği filan hatırlamıyorum.
çok geçmiş olsun canım.kaşırsan izleri kalıyor ben korkudan kaşımamıştım.ama her su çiçeği geçirende illa bi izi olurmuş benimde alnımın en üstünde belli belirsiz bi tanesinin izi var :)
öpüyorum çok

 
At 12:13 PM, Blogger zilsizzarife'nin yeri said...

çok geçmiş olsun canım.Sasha demiş ya aman kaşıma.Bilirim çok tatlı kaşınır ama:)Çok çok geçmişler olsun....

 
At 11:18 PM, Blogger - said...

Canım çok çok geçmiş olsun, aman ha kaşıma. benim kaşımın üzerinde kaldı bir iz. Biz 3 kardeş hep birlikte geçirmiştik hepimiz de birer iz var, çocukken tutamıyorsun ki kendini kaşıyorsun. Öptümm

 
At 11:40 PM, Blogger pinela said...

Sadişcim çok geçmiş olsun canım.. Bende küçükken geçirmiştim gözbebeğimde bile çıkmıştı ne zor şey bilirim ama allah beterinden saklasın.. en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle şimdi öpmeyeyim daha sonra öperim :) PİNELA

 
At 10:35 AM, Blogger Unknown said...

Geçmiş olsun canım ya. Acil şifalar

 
At 12:24 PM, Anonymous Anonymous said...

ay kıyamam ben sana çiçekli çiçeklisin ha
sakın kaşıma iz kalır sonra:))


sen bu gidişle yakalıycan beni valla..

 
At 3:23 AM, Blogger Lighter-N said...

Canım çok geçmiş olsun!Çocuk hastalığı geçirdiğin gençliğini korumandan olmalı:))Kilo için işe yaramis neyse ki...:)

 

Post a Comment

<< Home