sadişş

Wednesday, April 18, 2007

Selam kızlar..
Dün doktor günüydü malum..sabah evde 74,7 çıkmıştım akşam doktorda 75 çıktım..400 gr vermişim bu hafta yağdan hiç verememişim..ee tabi veremem yağdan nerdeyse 15 gündür spor yapmıyorum..bir an önce başlamam lazım spora..gerçi halamla yürüyüşlere başlıyacağız sabahları erken kalkıcam..bu hafta halamın doktor işi varmış onları halletsin pazartesinden itibaren yürücez Allah nasip ederse..doktor kabızlık için kayısı önermişti ama sorunum çözülmemişti takii bu sabaha kadar :) hap verdi bana dün 2 tane biri kabızlık için,diğeri de bu karındaki gaz için..gece yatarken 2 adet içtim sabah karın ağrısıyla uyandım..ve sabah sabah 4 kere çıktım..aman bu ne ya çıkmıyorum diye dert ediyordum şimdide çıkıyorum diye dert ediyorum..neyse herkeze iy günler by..

3 Comments:

At 1:02 PM, Blogger efsane said...

Aynı dert ben de de var üstelik rejime başlayalı daha 1 hafta oldu patlamak üzereyim ...

 
At 4:53 AM, Blogger Burcu said...

sadiyecim, ilaçları kullanmamanı tavsiye ediyorum gerçi hangisini verdi bilmiyorum ama. kullanacaksan kompoze kömür tableti kullan ( eucarbon) sinameki içerikli bişi kullanma benden sana tavsiye.yoksa bisüre sonra normalde de ilaçlarla da yapamaz hale geliyo insan.
akşamları armut ye 1 tane, sabah kayısıyı nasıl yiyorsun? kayısıyı ağzına atıp iyicene özü çıkana kadar çiğneyebildiğin kadar çiğneyeceksin.sonra üzerine 1 bardak su. sonra 2.kayısı da aynı şekilde yapıp 2. bardak su.o şekilde fayda sağlar, en fazla 2 günde filan.
400 gr için tebrikler maşallah haftaya hepsi yağdan gitsin inş. şekercim..öptüm

 
At 1:37 PM, Blogger pinela said...

Sadişcim o haplar bağırsakları tembelleştiriyor canım fazla alıştırma kendini istersen.. Bende bu işi incirle çözdüm her gün düzenli olarak sabah aç karnına incirini yiyince düzene giriyor arkasından koca bir bardak ılık su.. 400 gr hiç fena değil devam hadi ;) öptüm pinela

 

Post a Comment

<< Home