sadişş

Wednesday, January 04, 2006

diyetimin 3.günü yuppiiiiiiiiiiiiiiiiii

bugün diyetimin 3 günü herşey güzel gidiyo hala tartılmadım...dün akşam 4 adet köfte 1 adet buırger ve 3 kaşık yoğurt yedim..

bugün ise sabah:2 sosis:1 puan
yumurta 2 adet:1 puan,
peynir:1 puan

acaipte doydum saat 5 oldu hala acıkmadım ama bunda nescafeninde payı var telefoum bozuldu ve tlf benim için çok önemli bu akşam iş çıkışı bi göstereyim bakalım ne olacak..eğer olmazsa ben aşkımla nasıl konuşurum zaten uzaktayız ama olsun pazartesi günü geliyo2 aydır görmüyorum onu ve çoközledim.Okul bitsede ayrı kalmasak artıkkkkk :((((oda bana çok destek oluyo kilo vermemde hatta burda olduğu zamanlarda beraber yürüyüşe bile çıkıyoruz...yaaaa............

2 Comments:

At 9:26 AM, Blogger Unknown said...

Yürüyüş arkadşalrın tamam ceren ve sevgilin :)

sadişcim canım öyle bir haftada falan kilo verilmiyor.. Moralini bozma bunu kabul et hani su üç kilo falan gidiyor ya
aç karna tartılıyorsun dikkat ediyorsun vücut topladığı suyu atmış oluyor bir mikatr herklesin vücudu su tutuyor.. Kilo vermek, yağ yakmak kolay bir iş değil..İstikrarlı olmak ve bunu uzun bir döneme yaymak lazım.. Ahkam kesiyorum çünkü haftada 3 kilo beş kilo verdiren diyetlerden yoruldum.. son rejimimi yapıyorum ve istikrarlı gidiyorum hedeflerimi tutturamadım bol keseden atmışım 27 kasım 31 aralık arası 10 kilo vericem diye on kilo olmadı 7 kilo oldu.. şimdi kilo vermem durdu sanırım tartılmıyorum.. Şimdi rejimi bırakmak yeni birsürü kiloya davetiye çıkarmak olucak. Başarısızmı oldum hayır. Bu kadar sürede on kiloyu hedeflemek yanlıştı.
kilo veremediğimizde moral bozmak yok hedeflerden sapmak yok kaldığımız yerden devam.
Gözünaydın sevgilin hgelmiştir yanına

 
At 7:27 AM, Blogger Unknown said...

Sadiscim
bol sans sanada,
lahana corbasi hakkinda sormussun,
kereviz, maydanoz lahananin kokusunu yok ediyor ben seviyorum,
ama corbadas arkadaslarim etsuyu tableti ile denediler, o zamanda tadi cok hos oluyormus, ama ben sadece kaynatip blenderden gecirip iciyorum, seviyorum bu haliyle.
moral bozmak yok. yolumuza devam edecegiz.

 

Post a Comment

<< Home