sadişş

Saturday, March 25, 2006


slm arkadaşlar bugün size sevgilimi anlatmak istiyorum nedense özledim herhalde ondan ama bugün iş çıkışı görmeye gidicem arkadaş bel fıtığından ameliyat olduda evden çıkamıyo o çıkamadığı içinde ben gidiyorum onlara..arada bişey olmadan gitmek zor oluyo benim için ama napayım gitmek zorundayım annemde kızıyo zaten gidiyorum diye..ama inşallah yaza bu problemler biticek çünkü söz yapıcaz adını koyucaz yaneeeee...onlara gidince bana gelin muamelesi yapıyo akrabaları falan..hatta nevesta diyolar..benim sevgilim mekadenyo göçmeni bizde yugıslavya..onların dilde nevesta gelin demek oluyormuş.öyle söyleyince beni görmeniz lazım kıpkırmızı oluyorum ilk başta çekiniyodum ama yavaş yavaş alışıyorum her gittiğimde biraz daha rahat oluyorum..3,5 sene oluyo biz çıkmaya başlayalı daha doğru dürüst bir kavgamız olmamıştır..çok iyi anlaşıyoruz aşkım benim seni çok ama çoooooooooooooook seviyorum iyiki varsın..okulu bir an önce bitsin artık adapazarında okuyo allahtan bu sene son senesi artık ayrı kalmaya dayanamıyoruz..allah sevenleri ayırmasın..

3 Comments:

At 6:04 PM, Blogger Nilay said...

Arkadasim ben seni niye hic duymadim bilmedim? Sen de mi diyet kardesligindesin? Diyetinde basarilar dilerim. Gazan mubarek ola....
Sevgiler
Nilay ( Haftanin yildizi..:P)
Hedefe Az Kaldi
http://benimdietam.blogspot.com

 
At 6:56 AM, Blogger Bng.U said...

maşallaah:)
bizim de yrn 11. ayımız doluo ve yaza inşalla söz vaar.. beni de gelin olarak görüolar.okuyunca kendimden bişi buldum.. geçmiş olsun bu arada yine.. benimkini gördüm durumu daha iidi. iileşsinler hemen de evlenelim:D

 
At 7:05 AM, Blogger sadişş said...

canım valla benim daha acelem yok söz olmasını da rahat gezelim diye istiyorum..benimkide iyi canım..dün mangal partisi yaptılar annem izin vermedi gidemedim:(

 

Post a Comment

<< Home