sadişş

Tuesday, January 31, 2006

canlarım benim

biliyorum özlediniz beni ama bir süre daha ayrı kalcaz bugün işi bırakma kararı aldım işyerinde sinir bozucu şeyler oldu ve ben buraya daha fazla katlanımayacağım..birazdan patronla kaonuşucam bırakmak istediğimi söylicem...ne olursaolsun çok kararlıyım bırakıcam..şimdi burda durdukça duvralar üstüme üstüme geliyo patronun yüzünü gördükçe ona bir sürü küfür edesim geliyo benim için en hayırlısı bu olacak sevgili diyet kardeşlerim..artık yeni işyerimde ,nternet olurmu bilmiyorum ama (tabii yeni işim olursa) ben yine arada girip sizi ziyaret edicem..hepinizi seviyorum...

size msn adresimi vereyim isteyen kaydetsin bana email atsın girdiğim zaman hepsine bakarım

sadiyesan@hotmail.com

sağlıcakla kalın...

3 Comments:

At 3:02 AM, Blogger sadişş said...

evet canım ani bir karar değil bırakıcam kararlıyım benim için gerçekten çok iyi olacak daha mutlu ve huzurlu olucam

 
At 1:51 AM, Blogger Unknown said...

Yolun açık olsun Cici Kız

 
At 1:11 PM, Blogger Asortik Krep said...

Yoksa patron yeni diyetisyene gitmenize izin vermediği için mi işten ayrıldınız?
Merak ettim..İş için de üzülmeyin hayırlısıyla yeni bir iş bulursunuz inşallah..

 

Post a Comment

<< Home