sadişş

Friday, January 20, 2006

söbelenmişimmm

söbelenmişim haberim yokk..
daha doğrusu söbelenmek noluyo onuda anlamamıştım.
arzum abla sabah msnde söbeledim seni dedi...bende o noluyo diye şaşırdım birden sonra söyledi...
şimdi başlayalım ozaman saymaya..
tatlıyla aram pek yoktur hele şerbetli tatlıları hiç sevmem..
1-kısır şöyle bol limonlu ohh olsada yesek
2-mercimek köftesi
3.pizza bol kaşarlı
4.doritospeynirli
5.ülker fındıklı çikolata
6-mantı
7.fındık ve soslu mısır
8.midye

9-spangle

10-eti crax peynirli

valla benimkiler bunlar sırada

tatlı cadı beetlrjuıce ve crystals var

sıra onlarda onları söbeledim

1 Comments:

At 1:05 PM, Blogger Unknown said...

Bak bir kez daha sobeleniyorsun Sobeee Sobeee Herkesi sobeledim
Sensin ebe
Son Günlerde en çok dinlediğin 3 Hit parçan
En sevdiğin, Vazgeçemediğin 3 parça
birde bir tanesinin sözleri

 

Post a Comment

<< Home