sadişş

Thursday, January 19, 2006

:))))))))))

dün demiştimya biz ne zaman zayıflayacağız yaaa diyee..
aslında cevabını biliyorum ben ne zaman boğazımızı tutucaz o zaman vericez kiloları..neyse güzel bi diyetisyen bulmam gerekiyo demiştimya buldum onu.işyerindeki pazarlamacımıızn eşi var güler abla ondan aldım.kendisi gitmiş ve çok memnun kalmış şiddetle tavsiye etti..bende hemen arayıp randevu aldım ama baya doluymuş 31 aralık salı günü saat 18.00 de allah nasip ederse gidicem..bakalım yaa hayırlısı ama artık zayıflmak istiyorum...güler abla diyoki sadiye senin hiç gitmene gerek yok böyle iyisin boyunda var diyo ama ben böyle olmak istemiyorumki..ileriyide düşünüyorum...evlencem çocuğum olcak derken duba gibi olurum dedim oda bana hak verdi çok güzel düşünüyosun haklısın dedi..endorkin uzmanıymış doktor yanlış anlamadıysam böyle dedi....çok sıcakkanlıymış doktor öyle paracıda değilmiş her gittiğinde para almıyomuş 2-3 ay almıyomuş.fişsiz 105 fiş alırsan 120 ytl miş..

diyet kardeşlerim bende akşam o saatlerde yürüyorum bugün yine aynı saatte çıkarım ve sizle bereber yürürüm..çok iyi olcak bu yürüyüş çünkü yürürken yanlız olmadığımı hissedicem..bu beni daha da motive edecek..
ya iyiki varsınız yaaa hepinizi seviyorum..

dün yediklerime gelince

sabah:2 domates peynir:13 puan
öğle:mavi yeşilin kepekli peynirli bisküvisi:20 puan
akşam:ıspanak.10 yoğurt:3=13 puan
toplam:46 puan

sevinin arkadaşlar üzülmeyin benim için bakın bugün baya şey yedim..

1 Comments:

At 11:54 AM, Blogger Unknown said...

Bende oglen yurudum geldim 30 dk
gokyuzune bakarak diyet dostlarimla konusarak, hizli hizli

sevgilerimle,

 

Post a Comment

<< Home