sadişş

Tuesday, May 02, 2006

72,1

he he he..ne güzel 500 gr aldıktan sonra tekrar vermeye başladım..cumartesi 72,6 pazar72,4 bugünse 72,1 çıktım allahım ya ne güzel inşallah yarın sabah ta 200 gr veririmde 71,9 u görürüm.yarın göremesem bile perşembe kesin görürüm..nagihan demiş gelişmeleri görelim al işte sana gelişmeee..senin gelişmeleri görelim kuzum sen nerdesinn....arkadaşlar biliyomusuz geçen haftadan beri yürüyüşleri çok aksattım ama egzersizleri yapıyorum bugün yürüyüşlere başlıcam inşallah allah bi aksilik çıkarmazsa..beni gören herkez kilo verdiğmi söylüyooo halbuki 20 mayısta gittim diyetisyene ogün 73,6 dım yani 1,5 kg vermişim..ama egzersiizin faydasını görüyorum herhalde inceliyorum galiba..aman devam etsin böyle..mck mck

1 Comments:

At 2:00 PM, Blogger vintage biscuit said...

kolay gelsiiiinn:)devam yılmak yok .yaz geliyor

 

Post a Comment

<< Home