sadişş

Thursday, May 04, 2006

yok arkadaşlar

karar verdim artık öyle zırt pırt tarılmak yokkk haftada 1 tartılıcam artık hergün hergün tartılıyorum sinirlerimi bozmaktan başka bir şey yapmıyorum...bir güm bakıyorum 300 gr almışım seviniyorum ertesi gün bi bakıyorum 400 gr almışım hüsrana uğruyorum..haftada bir tartılırsam en azından bu inişleri çıkışları görmem ve kendimi üzmem boş yere..pazar tartılıcam bakalım ne çıkacak..tartılmadım bugün dün sabah ta 72,5 çıkmıştım :( iradesiz olduğumu ve tartılmamaya dayanamayacağımı söylüyo sefkilim ama onun yüzünü kara çıkartıcam ve tartılmıcaaaaaaaaaaaaaaaam.

5 Comments:

At 11:47 AM, Blogger Bng.U said...

ben de tutçam kendimi bakalım artık..

 
At 1:07 PM, Blogger duygu said...

valla ben de ayni sozleri veriyorum kendime ama her gun tartilmak bana daha iyi geliyo sanirim
yemegi abartmamam gerektigini hatirlatiyoo

 
At 11:59 PM, Blogger tatlıcadı said...

Sadişcim herkes aynı dertten müzdarip.Sürekli tartıldığımız için kafayı yemek üzereyiz.Ben tartıyı kaldırdım artık tartılmıyorum.Sende dolaba felan kitle anahtarıda sevgiline ver :))
Kafayı fazla takmazsak ve devam edersek diyetimize rahatlıkla vereceğimize inanıyorum.

 
At 2:10 AM, Blogger tiwidi said...

Yok kardesim ben tartiliyorum zirt pirt , pirt zirt, ama bir elektronik duskunu aile olarak digitartimiz yok, bu da benim onlemim, yani oyle 200 aldim,300 verdim mi hesaplayamiyorum, iste en hassas 500 gr alip vermeyi gorebiliyorum, ya da hep ayni kaliyor, cok bozmuyor beni. Fakat hakkatten bu digitarti psikoloji bozabilir, o yuzden destekliyorum kararini...:)

 
At 2:19 AM, Blogger Aysel said...

Sadişş, ben de hep kendime aynı sözleri veriyorum. Sonra koşa koşa tartıya gidiyorum. Hatta geçenlerde komşuya tartıyı verdim. istesem de bana verme haftada bir tartılacağım dedim. iki gün sonra ben kadının kapısındayım tabii. Kahve yapmaya gitti koştum tartıya hemen. Bu bize has bir takıntı arkadaşım. Kurtulmak neredeyse imkansız.

 

Post a Comment

<< Home