sadişş

Friday, April 27, 2007

işt geldi çattı bir cuma günü daha..bu sabah 73,3 çıktım..400 gr daha gitti..salı gün doktorda 73,7 çıkmıştım..geçen hafta doktorda 75 çıkmıştım tam..hastalıktanmıdır nedir bilmiyorum geçen hafta toplam 1,300 vermişim yağdan da 200 gr..iyi valla değilmi ben çok sevindim.doktor diyo hadi sık dişini şu önümüzdeki 3 hafta sonunda görelim 69 u diyo..ama ben hedef koydum kendime 1 hazirana kadar 69 u görücem dedim..iyi hadi öle olsun dedi ha 3 ha 4 farketmez dedi..adam artık bana salata diyeti vermiyo..çünkü düşük kalorili diyet yaptığımda nedense veremiyorum..eskiden hadi bu hafta düşük kalorili yapalım diyodu..baktıki olmuyo şu son 3 haftadır güzel veriyorum ya kendi halime bıraktı beni..ama kendimi iyi hissetmiyorum çünkü spor yapmıyorum..havalardanmıdır nedşr içimden gelmiyo ya..sauna belt aldım onu takıyorum akşamları göbeğe kalçaya..

haftasonu kendimi ödüllendirdim 2 adet babet aldım biri siyah biri beyaz hala çizme giyiyordum çünkü.bide loft tan bi kot aldı hakan bana hediye..eskiden 33-34 oluyodu kotlar şimdi 32 aldım ay bi hoşuma gitti..zayıflıcam diye aylardır kendima pantolon falan almıyordum..sürekli aynı şeyleri giyiyodum bende bıktım valla artık aynı şeyleri döndürüp döndürüp giymekten..yaz geliyo artık bu yaz bir sürü şey alıcam kendime..değişik değişik giyicem..

herkeze iyi hafta sonları diliyorum..her ne kadar ben yarın akşama kadar çalışsamda..

6 Comments:

At 3:49 AM, Blogger Burcu said...

alkış alkış alkışşş...süpersin sadişcim.şeytanın bacağını kırdın kendine güvenin de yerine geldi ve bak günden güne inceliyorsun maşallah canım..sen hakettin bunları..
yazın alacağın kıyafetler inşallah en fazla 30 beden olsun. 32leri daralttırırsın artık ;) öpüyorum

 
At 4:45 AM, Blogger sadişş said...

CANIM MERAK ETME ARKADA ABLAM VAR..75 KİLO O GİYER ARTIK BENİM BOL GELENLERİ..

 
At 2:43 PM, Anonymous Anonymous said...

ne güzel haberler bunlar hadi sen de gel artık şu 6lılara biran öncee hep birlikte ineleim aşağılara bak kaç aydır bekliyorum>==))

 
At 4:22 AM, Blogger pinela said...

SADİŞCİM SÜPERSİN CANIM EE HANİ BU HAFTA NERDESİN??

 
At 5:45 AM, Blogger efsane said...

Valla bende 3 kıyafeti döndürüp döndürüp giyiyorum hiç bişey alacak hevesim yok ayakkabı ve çanta alıyorum bende sanki giyecek kıyafet var:)

 
At 1:13 AM, Blogger Unknown said...

yetiştim kız ben sana. bende istiyorum kot.
20 gün önce bende almıştım içine zor sığdım diye geçen hafta değiştirmiştim. bu haftada bol geliyo :( yeni bir kot bende istiyorum 68 olunca alıcam.
diyet listeni yazabilirmisin şu an ben çiğ sebzedeyim. bir an önce 68 olmak istiyom

 

Post a Comment

<< Home