sadişş

Wednesday, January 18, 2006

biz ne zaman zayıflıyacağız yaaaa

valla artık zayıf olmak istiyorum ben yaaa...bu durumdan sıkılmaya başladım..napıcam bilmiyorum şaşırmış durumdayım onu deniyorum olmuyo bunu deniyorum olmuyo...
ama bu hafta hiç kaçamak yapmıyorum geçen haftalarda yapmıştım..herhalde ondan veremedim..(herhalde değil öyle)
bu hafta birazda moral verdiler bana tanıdığım bir kaç kişi en son yazın görüşmüştük zayıfladığımı söyledi yani tabii yazın 78 dim dün 72.6 arada yine 3,5 4 kilo fark var..diyetisyen olayıda bugün haber geldi başkent üniversitesi zübeyde hanım eğitim ve araştırma hastanesinden dahiliye bölümünden randevu alıyomışsun o senden gerekli tahlilleri aldıktan sonra diyetisyene sevketiyomuş..öyle haber geldi..gitmeyi düşündüm ama dahiliye doktoru bide sevketmezse beni diyetisyene o zaman napıcam..o yüzden geri adım attım..ya şöyle hastane mastane değilde adam akıllı bir dşyetisyene gitmek istiyorum ben yaaa.araştırmaya devam ediyorum internettende araştırayım belki bişeyler bulurum..ayrıyetten akşam 45 dakika yürüyüş yaptım bu hafta yürüyüşüde aksatmadım..allahım şu garibin yüzünü güldür artık..

dün yediklerime gelince

sabah: bir bardak şekersiz sür:6 puan
öğlen:domates 2 adet peynir:toplam:13 puan
akşam:domates 2 adet peynir.toplam 13 puan
midye:3 adet 6 puan


bugünün toplamında 38 puanla günü kapattım...

3 Comments:

At 8:53 AM, Blogger Unknown said...

Zatyıflarsın canım ya takma bu kadar bak beetlejuice ne diyor insanda irade olsa bende irade vardı diyetisyen vardı.. tek gram veremedim 2 ay boyunca..

Gerçekten zyaıflamak istiyorsan ayda 250 gr vermeyi bile göze alıcaksın.. Bir ayda 10 kilo gitmez zaten.. hani 5-10 kilo versen bile onlar istediğin yerden gitmez.. inelirsin hertaraf tan fazlaysa göbeğin zayıfladığındada fazla durucak.. çünkü vücudunun dorası zayıflarken diğer yerlerde zayıflayazak o yüzden fazlalık nerdeuyse diğer tarafalara göre o fgazlalık hep olucak taki sporla yok edene kadar.. Bir günde olcak işler değil bir aydada Sabırlı ve istikrarlı olmak lazım.

 
At 9:37 AM, Blogger HULYA said...

Sadişcim,
sen neler yapıyosun böyle? o kadar az puanla gün biter mi? Açlıktan öleceksin valla. Sen yemedikçe vücudun da direniyor ve daha az kalori yakıyor. Günde 1000 kaloriden az almamaya bak. Hadi bilemedin 900 kalori. Sen ablanı bir dinle bak daha rahat ve daha çabuk kilo verebileceksin.

 
At 7:13 PM, Blogger crystalsdreams said...

Sadişçim,ne kadar az yemişsin gerçekten! Tabiki diyetteyiz abartmadan yiyeceğiz ama seninki biraz fazla diyet olmamış mı!Sağlığımız herşeyden önemli canımm,sağlıklı ve zayıf olmalıyızz,öyle dal gibi ama renksiz ruhsuz olmak da pek hoş değil bence..O yüzden madem taktın kafaya git bence de diyetisyene..Belki diyetisyen sana faydalı gelir,daha programlı verirsin kiloları..Sonuçta hepimiz diyetisyenli veya diyetisyensiz bir şekilde kilo veriyoruzz.Önemli olan inanmak bu işe..Mesela ben daha önce bir zayıflama merkezine gitmiştim,çok faydalı gelmemişti ama yeni bir diyetisyene başladım,adama çok inandım,tabi sonra da kendime,epey faydalı oldu,gayet güzel verim kilo..
Yani ben bir kontrol unsuru olmadan, ya da para vermeden rahatlayamayanlardanımm..Kendi başıma diyet yapmayı becersem gitmicem doktora falan..Ama kimimiz böyle birinin kontrolüne gerek duyabiliyorr,Kimimiz de gayet kendi kendine sıkı ve programlı diyetini yapıyorr..O yüzden sen nası istiyosan,hangisi sana daha uygunsa onu yap..
ama İrade ve psikoloji çok önemli!Kafaya da çok takma!öptümm.

 

Post a Comment

<< Home