sadişş

Saturday, January 07, 2006

tatile çıkıyoruz holey.....

aslında pazartesi de iş var ama ben gelmiyeceğim izin aldım..sabahlar uyumayı çok özlüyorum sadece pazar günü uyumak yetmiyo bana..bugün diyetimin altıncı günü dün yediklerime gelince;

sabah:sosisli yımurta:2 puan
öğle:kraker 1 paket:25
akşam:2 burger :2
yoğurt:3
toplam:32 puan

bu sabah ta kraker yedim kahvaltı yapmaya fırsatım olmadı yoğunuz bugünde...:)))))
dün akşam da 45 dakikayürüyüşümü yaptım bakalım yarın sabah ak koyun kara koyun belli olacak..
artık haftaya pazartesi mutlu haberi veririm sizlere(tabiii verirsem)başka bi yerde internete girersem merakta bırakmam sizi özellikle sheker cim seni.ama bu sabah işyerindeki pazarlamacımız banazayıfladığımı söyledi sabah sabah iyi moral oldu valla ne yalan söyleyim..bugün iş çıkışında kuaföre gidicem kendime biraz çeki düzen vereyim..yarında evde temizlik var..pazarteside bi çarşı yapıcam alacağım şeyler var...


arkadaşlar hepnizin kurban bayramını şimdiden kutlarım herkeze iyi tatiller.büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öperim.kurbanda eti çok kaçırmayın olurmu?
ben kurban bayramlarını hiç sevmem kurban etinden acaip derecede nefret ediyorum iğrenç kokuyo..bayramın ilk günü zaten mutfağa hayatta girmem..ayyy bilmiyorum neden ama ben bugün çok seviçliyim yaa
acaba tatile çıktığım içinmi yoksa bayram ikramiyesi aldığım içinmi..cevap veriyorum her ikiside..

HERKESE İYİ BAYRAMLAR

1 Comments:

At 3:58 AM, Blogger HULYA said...

Sadiyeciğim,
Çok iyi gidiyorsun.Böyle devam et.İkimiz de kalori hesabı yapıyoruz ve istediğimizi yiyerek zayıflıyoruz. En güzeli de bu olsa gerek.İkramiyeni güle güle harca. Kendini motive edecek şeyler al mesela ; birkaç kilo verince giyebileceğin bir kıyafet gibi... Kendine çok iyi bak. Hayırlı Bayramlar!

 

Post a Comment

<< Home