sadişş

Thursday, January 05, 2006

diyetimin 5.günü

slm sevgili diyet kardeşlerim...bu diyet kardeşliği bende çok alışkanlık yaptı sabah işe gelir gelmez hemen bilgisayarın başına geçiyorum...bugünlerde bazılarınızın bloglarını okurken kendimi çok mutlu hissediyorum neden biliyormusunuz çünküüü kilo verdiklerini görüyorum da o yüzden herkez yavaş yavaş amacına ulaşmaya başladı..işallah bu sayılar gün geçtikçe daha da artacak..ben bu blogları okurken gerçekten motive oluyorum ve dahada azimleniyorum kilo vermek için...
dün akşam yürüyüş arkadaşım ceren uyuya kalmış bende kedim yürümek zorunda kaldım çok canım sıkıldı ama o yüzden acak 30 dk yürüyebildim...bunada şükür bu hafta sadece 1 gün aksattım yürümeyi oda tlf tamire götürmüştüm geç döndüm..bizim oraları biraz tenha olduğu için korktum yürümeye..dün yediklerime gelince;

sabah: yarım boyoz: 7 puan
2 domates: 12 puan
peynir : 1 puan
akşam : 2 burger.2 puan
yoğurt 1 kase:6 puan
midye 5 adet:10 puan
yeğenimin sude nin krakerkeriden 4-5 adet

toplam:48 puan bügünde aşmadım puanımı, böyle olduğu zaman seviniyorum valla..hala tartılmadım biliyomusunuz pazartesinden beri nasıl dayanıyorum bende şaştım kaldım ama pazara kadar dayanacağım ve tartılmayacağım..

2 Comments:

At 1:06 AM, Blogger Unknown said...

burger midye senin rejime özendim ben boyoz ne oluyor..

 
At 1:47 AM, Blogger sadişş said...

inşallah size hayırlı haberler veririm bende bunu çok istiyorum..

 

Post a Comment

<< Home