sadişş

Monday, January 16, 2006

tatil bitti çalışmaya ve diete devam

evet tatil bitti..üzülerek söylüyorum çok alışmıştım dinlemeye ve gezmeye artık hafta sonuna saklıyorum kendimi..
akşamları neden çıkmıyosun diyenler için hem yorgun oluyorum hemde evden çıkmam zor oluyo..
bayram boyunca ne yediklerime dikkat ettim nede yürüyüş yaptım...pazar tartılıcam diyodumya tartıldım 72.5 çıktım üzülerek yazıyorum verememişim kilo bir hafta sabrettim ama sonuç hüsran...pazardan sonra geldi sıra 2.tartılışıma bayramın 2.günü sabah tartılduğımda 71.4 çıkmıştım üzücü bir sonucun ardından bu müthiş geldiii....bayramın 2.gününden beri hiç tartılmadım bu sabaha kadar....dün pikniğe gittik orda farkında olmadan çok kaçırmışım bunu bu sabah anladım tartıda 73,4 gördüm ve dumur oldum....ben vermeye çalışırken daha da kilomu alıyorum ne ama daliye söz verdim bugünden itibaren kaçamaklara son...zaten diyetisyene gidicem yaaa kafaya koydom hülya abla sana sordumama bilidiğin diyetşsyen varmı diye senden ses çıkmadı....
izmirde doktorlar sitesinde çalışan bi tanıdığımız var onu aradım şimdi tanıdığı diyetisyen varmı diye...varmış onunda doktorla ilgili bilgileri saat 3 gibi vercek bana...muayne üzreti nekadarmış öğrenecek..tanıdık olduğu için belki indirim de yaparlar...bakalım bugü belli olur...kilo vermek istedikçe daha da alıyomuyum neyim ve bu durum beni oldukça rahatsız ediyo..babamda diyo madem çok vermek istiyon adam gibi git bi doktora ver diyo...adam haklı ama..bugün yediklerime gelince

sabah:1 bardak şekersiz süt içtim

öğlen daha yemedim ama 2-3 damates ve peynir yiyeceğim aslında yumurtada yemek istiyorum çok seviyorum ama korkuyorum..kuş gribi nedeniyle...gerçi iyice kaynattıktan sonra bişey olmaz diyolar ama..
ama ben dayanamam bugün yemem yarın yine yemeye başlarım...
neyse benim karnım acıktı gideyimde domatesle peynirimi yiyeyim.....

4 Comments:

At 2:35 AM, Blogger HULYA said...

Canım ,
bayramda bütün ev halkı evde olduğu için doğru dürüst yazamadım yorumları da bugün cevaplayabiliyorum anca.İzmir'de hiç diyetisyene gitmedim ne yazıkki.İstanbul'dayken Kalp vakfına gitmiş orda da Dr.Sumru Özbay'la görüşmüştüm. O zaman vücudumun çeşitli yerlerinden ölçümler alarak bana özgü bir diyet yazmıştı. Bu diyet haftada 1 kg. kaybettirmeyi amaçlıyordu. Bir ay boyunca uyguladım sonra da sıkıldım. En güzeli kendini rahat hissedeceğin bir diyet uygulamak. Yani diyette olduğunu hissetmeden istediklerini az miktarda da olsa yiyerek kilo verebilmek yine de istersen senin için araştırırım. Veya doktorun bana yazdığı reçeteyi bulup sana yollarım. Kendine iyi bak:-)

 
At 3:42 AM, Blogger Unknown said...

Sadiş canım benim Dliyete devam edebilmen için moralini yüksek tutman gerekiyor .. diyete sadık kalamadığımız durumlar oluyor . Dört dörtlük hiç birimiz yapamıyoruz bir ay yapsak 2 . ayda kaçırdığımız gün ve zamanlar oluyor. Önemli olan hemen toparlanmak. FArkındaysan yılbaşı bayram derken diyetlerimizden kopmalar oldu. Motivasyonumuz bozuldu. diyet kardeşlerimde
bloglarına yazmaz oldu.. Diyetin ayarı kaçmış olabilir.. Önemli olan kaçtığı yerden yakalamak.. Tartıdaki değişiklikleri farkettiğin an yemeyi minumuma düşürmek lazım. MOral bozmuycaz.. Afiyet olsun
öptüm

 
At 3:49 PM, Blogger crystalsdreams said...

Sadişçimm,moralini bozma sakınnn..
Maleseff bu kiloları verip belli bir süre koruma yapmassak olmuyoo,hemmen geri gelio o nankör kilolar! yani diyeti bıraksak da kendimizi bırakmadan,hani abur cubura pek yaklaşmadann,bir müddet durabilsek,o verdiğimiz kilolardan sonra , o son kilon bi zaman sonra kalıcı olabilio,onu sağlamak önemlii.Ama tam diyet yaparkeen,bir anda kesip ucundan kaçırınca gözünün yaşına bakmadan geri gelio kilolar.O yüzden naapçeezz,hepp beraberr azmedicezz..bu işte sabır lazım bizee..Allah diyetimizi devam ettirmek için hepimize sabır ve azimm,iştahımıza da son versin:)
ben hiç iştahsızlık çekmedim de ondan böyle diyorum!
öptümm,devam edioruzz,yılmıyoruzz!

 
At 2:08 AM, Blogger tatlıcadı said...

Sadişcim hepimizde böyle kopmalar oluyor bu sene bütün bayramlar ve özel günler üst üste geldi o yüzden böyle oldu.Ama bugünden sonra özel günde kalmadı hadi asılalım şu diyet işine de verelim kilocuklarımızı :)

 

Post a Comment

<< Home