sadişş

Monday, May 14, 2007


Ben geldimm ne zamandır yazmıyorumm..havalardanmıdır nedir bilmiyorum canım bilgisayar karşısına geçmek istemiyor..ama işim gereği mecburum işte..

Dün sabah erkenden evden çıktık ailecek kalabalıktık baya taksilere atlayıp doğru miting alanına..sırtımızda bayraklar alnımızda bantlar..böyle gurur verici bir şey olamaz..inanın öyle kalabalıktıki ben bu kadar olacağını tahmin etmiyordum..çünkü cumartesi Özkanlar pazarındaki patlamadan sonra insanlar kendilerini çeker zannetmiştim..ama ben kendi kendime dedim bunlar insanları korkutmak için yaptılar ama yıldıramazlar.herkez benim gibi düşünmüş allahtan..her yerden insan vardı Balıkesir afyon İstanbul ..yaa Türkiyenin dört bir yanından..O İnsanlar o sıcağın altında of demeden beklediler..bi görseniz yüzümü kollarımı ameleler gibi yandım..ameleler küçümsediğimi düşünmeyin sakın öyle bi deyim varya....sonuna kadar kalamadık mitingin, yeğenim tabi sıkıldı çocuk haklı olarak..

Evde de bi telaş 1 haftadır boya badana uğraşıyoruz..allah nasip ederse bu hafta sonu hakanın ailesi gelecek tanışmaya..ama ilk başta kadınlar gelcekmiş ablası annesi teyzesi falan adet öleymiş.bu hafta anam ağlıcak yani temizlik yapılacak her akşam bi yer Allah güç kuvvet versin bana..

Şimdilik benden bu kadar herkeze iyi haftalar diliyorum..

3 Comments:

At 7:35 AM, Blogger Burcu said...

sonunda büyük gün geliyor yaa inanamıyorum..Allah şimiden tamamına erdirsin bi bakmışsın tanışmışlar bi bakmışsın kaynaşmışlar bi söz bi nişan bi gör ki evlisin :)öpüyorum seni çok

 
At 11:47 PM, Blogger pinela said...

Ay ay ay demek tanışma merasimi var hadi güzel haberler bekliyoruz sadişcim hayırlısı olsun diyeyim..

 
At 1:27 PM, Anonymous Anonymous said...

canım güzel heyecanlar bunlar..
ailen yanında ne güzel..
allah kendi evini de temizlemeyi nasip etsin benim gibi:))

 

Post a Comment

<< Home