sadişş

Monday, May 28, 2007

iyi haftalar herkeze..

ne güzel bir gün bugün..güneş açtı nihayet izmirde..kaç gündür yağan yamurun ardından..ama bu yaz gününde yağmurun yağmasın öyle sevindimki..barajlar birazda olsun doldu diye.çünkü her yer kurumaya yüz tuttu..azına kadar dolu olan barajlar neredeyse kurudu..o yüzden seviniyorum yağmur yağdı diye..

perşembe akşamı doktora gittimm..evdeki tartıma göre bu hafta 1 kg vermiştim ama doktorda öyle çıkmadı maalesef..600 gr vermiş olarak görünüyorum..bunada şükür ne diyelim..bu sabah tartılmaya yüzüm yoktu öyle kaçırdımki haftasonu.akşamda hakanlardaydık gitme sırası bizdeydi çünkü..çok güzel ağırladılar sağolsunlar..annemlerle çok iyi anlaştılar..ablam falan çok sevdi kayınvalidemi :) ay bi tuhaf geldi..alışsam iyi olacak çok yakında da anne demeye başlayacağım..alışmışım hatice teyze demeye..nasıl söyleyeceğim hiç bilmiyorum..dün akşam hakanla konuştuk herhalde perşembe günü istemeye gelecekler..ama daha belli değil..ortada kadınlar gelip gidiyo ama babam daha hakanı görmedi..inşallah bu hafta görecek.çok heyecanlanıyorum..kıyafet,yüzük bakmaya başladık ama daha pek bişey bulamadık..yüzük bakıyoruz hep alyans tarzı ince söz yüzükleri kalmamış pek..kıyafette bulamadım daha.cumartesi kemeraltına gidicez inşallah bulurum gönlüme göre bişey..diyorum çok abiye olmasın sade ama şık olsun..öylede bişey bulamıyorum.. :( allah yardımcım olsun artık..çok güzel olmak istiyorum o gün..bu arada benimde artık bi ftg makinem var..bol bol çekilip bloga koyucam..
herkeze iyi günler..öpüyorum..


dün kuaföre gittim.uzun zamandır saçlarımı kestirmiyordum..şöle bi şekil verdirdim kat attırdım çok güzel oldu..kestirmişken hazır fönde çekitrdim..kaş bıyık baya bi bakıma girdim yani..aslında birde pedikir manikür yaptırmak istiyorum..artık söze yaptırırm..hiç yaptırmadım daha..pedikürü tırnağım battığı için yaptırmak istiyorum..

10 Comments:

At 3:49 AM, Blogger Burcu said...

şimdiden hayırlı olsun diyelim sadişcim.bak böyle şeyler ne çabuk ilerliyor deil mi?birde bakacaksın nişan günü sonrasında hoop düğün günü.bgn kıyafet bakarken yrn gelinlik bakacaksın valla :)ama hepsi tatlı telaşlar.gerçi bana deseler ki yeniden düğün yapacağız baştan hazırlan ayyy baygınlık geçiririm sonlara doğru insanın sinir sistemi bozuluo :)ama senin o aşamaya gelmene var tadını çıkar..
-600 içinde tebrikler..kilon kaç oldu yazmamışsınn 6lıların eli kulağında galiba deil mi?öptüm

 
At 12:05 PM, Blogger tatlıcadı said...

Sadişcim bunlar güzel şeyler tadını çıkartarak,içine sine sine yaşa herşeyi...Ailelerin anlaşmış olmasıda ayrıca sevindirici haber :)

Ve tabikide verdiğin 600 gr.içinde kocaman bir tebrik.Her ne kadar sen beğenmesende bence gayet iyi hemde kaçırmana rağmen. Bu arada sashada sormuş bende sorayım kaç kilo oldun?

 
At 1:29 AM, Anonymous Anonymous said...

canım benim herşey yolunda ne güzel aman maşallah diyim.. nankölük etme ya almış yada verememiş olsaydın:))

 
At 6:05 AM, Blogger Lighter-N said...

Sadişçiim benden sana tavsiye teyzeden anneye geçişi ağırdan alma yoksa benim gibi 3.5 senelik evli ve kayınvalidene hala Teyze diyor olursun! Aman diyim...Allah tamamına erdirsin canım

 
At 1:30 PM, Blogger pinela said...

Sadişçim hayırlı olsun tekrardan aileleriniz de kaynaşmış ne güzel allah tamamına erdirsin demek düşüyor artık bizlere.. Birde mutluluğunu canı gönülden paylaşmak.. Ne güzel telaşlar tatlı teaşlar bunlar.. Yüzük için tkmos un internet sitesine bak derim çok fazla alternatif var fikir edinirsin.. Kuyumculara model gösterince aynılarını yapıyorlar ;) Sevgiler canım..

 
At 6:03 AM, Anonymous Anonymous said...

neden yazmıyosun artık yazacak bişey olmuyor mu??

 
At 5:48 AM, Anonymous Anonymous said...

niye yazmıyosun??
nasıl gidiyo hazırlıklar meraktayım:(((

 
At 3:30 AM, Blogger Pretty Woman (Aka likeaprayer) said...

canım nerelerdesin. haberlerini bekliyoruz...

 
At 4:38 AM, Anonymous Anonymous said...

ben sıkıldım seni beklemekten:((

 
At 12:12 PM, Anonymous Anonymous said...

hani yazacaktın??

 

Post a Comment

<< Home