sadişş

Wednesday, May 23, 2007

Start verildi ve formaliteler başladı..Pazar günü beni görmeye gelceklerdi ya (sanki hiç görmediler) hakanın ablası Pazar çalıştığı için cumartesi akşamı geleceklerini söylemişler,bende bizimkilere sordum gelsinler dediler..ama ilk başta kadınlar geliyomuş adet öylemiş..hafta ortası yoğun bir temizlik aldı başını gitti..işten geliyorum üstümü değiştirip temizliğe giriyorum..yatana kadar valla..Cuma günü ablam geldi ikramları yapmaya başladık..ablamdan Allah razı olsun valla ben cumartesi çalıştım ablam her şeyi halletmiş..ne varsa insanın kendi kardeşinden var..cumartesi ben işyerinden 4,te çıktım eve gittim..merdivenleri yıkayacaktım hava yağmurlu olduğu için yıkamadım sadece sildim..okumuşsunuzdur belki gazetede falan resmen çamur yağdı..merdivenleri bitirdim sonra hemen mutfağa girdim her şey hazırdı ama benim yaptığım patates pastasını tamamladım..hemen duş alıp hazırlanmaya başladım..yine ablam sağolsun giyeceklerimi ütülemiş..saçları jöleledim,makyajımı yaptım,ojelerimi sürdüm ve beklemeye başladım..8,30 falandı gelmediler daha hakanı aradım dedim vazgeçtin galiba.zaten hakan utanıyo çok eniştesi ve kuzeni getirdi annelerini..5 kadın geldiler annesi ablası teyzesi.amcasının ve dayısının karısı..çok güzel geçti akşamımız bu haftada onlar davet etti..yine kadınlar kızlar olarak gidicez..annem istemiyodu aslında ne gerek var kadınlara direk ailecek gelsinler dedi..ama adet ölemiş napalım dedi sonradan.

Kilo durumum da geyet iyi gidiyor..2 haftadır doktora gidemiyordum..Perşembe gititm sonuçlar çok güzel yağımdan 2,400 gitmiş total kilomdanda 900 gr.73,7 dim 72,8 olmuşum..çok iyi dedi ben 2 haftadır gelmiyosun ipin ucunu kaçırmışsındır diye düşünmüştüm diyo..içimden dedim al işte verdim buda sana kapak olsun..işin şakası bi yana 2400 yağ çok iyi toplam vermem gereken 1,600 yağ kaldı..dedim artık bunuda verince bırakırım korumaya geçerim dedim..ama doktor bana 1, 1,5 daha in öyle korumaya geç dedi..bakıcam artık..koruma döneminde de veririm kilo nasılsa beslenme düzenimi oturttum..haftada 3 gün 1’er saat ta yürüyorum..böle gidersem vermemem için bi neden yok..
Yürüyüşün faydasını çok görüyorum baksanıza yağdan ne kadar gitmiş..

1 haziranda 69 u görme hedefime ulaşamıyacağım ama en azından yaklaştım..bi mani çıkmazsa 23 haziranda sözüm olacak..o zamana kadar göreyim bari..dün sabah tartıldığımda 71,8 dim..71 i gördüm nihayet..

herkeze iyi günler..

7 Comments:

At 7:14 AM, Blogger Burcu said...

1 ay sonra sözleniyorsun ha,valla çok çabuk ilerliyor herşey. inşallah hep böyle sorunsuz ve güzel gider.sonrasında çok mutlu bir evliliğin olur. hatta balayına Antalya ya gelirsiniz de tanışırız :) bana da bak hemen everdim seni eheheh :)
süper gidiyorsun maşallah.bencede verebildiğin kadar ver sonra korumaya geçersin.koruma döneminin rehavetinde insan kilo veremiyo bakınız. ben :) sen korumaya geçmeden evvel verebildiğin kadar ver derim ..çok öpüyorum

 
At 11:10 PM, Blogger sadişş said...

iyi dileklerin sağol sashacım..inşallah herşey yolunda gider.balayınada antalya ya geliriz..belki senin oraya gelemeyiz ama daha uygun bi yer ayarlarsın artık..tanışmak için daha 2 sene beklicez maalesef :)

 
At 11:19 PM, Blogger pinela said...

Sadişcim allah tamamına erdirsin diyelim artık hayırlı bir yola ilk adımı attın.. Bunlar tatlı yorgunlukla rdinlenirsin elbet.. Hem hareket olur iyi olur dimi ;) Kilo konusuna da tütü maşallah diyim ayrıcada helal olsun öpüyorum canım..

 
At 2:04 AM, Blogger tatlıcadı said...

sadişcim seni okumayalı bayağı bir şeyler değişmiş :) verdiğin kiloları okudum tebrikler valla başaracaksın eminim :)

bu arada söz için şimdiden tebrikler.Bakıyorum bloglarda evlenenler,sözlenenler,nişanlananlar ne güzel mutlu haberler var.

Öpüyorum canım.

 
At 6:11 AM, Blogger Lighter-N said...

Sadişçim kilolar için de tebrik ediyorum yeni gelişmeler için, hayırlısı olsun Allah tamamına erdirsin....

 
At 9:37 AM, Blogger - said...

Canım allah tamamına erdirsin inşallah söze daha var, hedefine kesin ulaşacaksın. Öpüyorum seni

 
At 12:51 AM, Blogger L!ghtbaby said...

sadişcim çok çok tebrik ederim hayırlı uğurlu canım öpüyorum seni

 

Post a Comment

<< Home