sadişş

Monday, December 10, 2007

YENİ BİR HAFTA..

Bu hafta sonum nedense hem güzel geçti hemde sıkıcı..cumartesi günü iş çıkışı saat 5 gibi annemle çarşıya gittik bayram için kıyafet aldım etek ceketten oluşan bir takım sütlü kahve renginde..birde koyu kahve çanta aldım,yeni geliniz nede olsa :) donatıyolar valla.ama olcak o kadar bi tanecik gelinleri var değilmi.çarşı dönüşünde de abimlere gittik ablamlarda ordaydı..kardeşler toplandık sizin anlayacağınız yeğenlerimle çok güzel vakit geçirdim.pazar gününe gelince öğlen çıktım evden hakanlara misafir gelecekti iş arkadaşları.bütün gün ordaydım canım çok sıkıldı,iş arkadaşlarının bir tanesinin eşi geldi.,kadın zaten hiç konuşmadı çok garibime gitti açıkçası.sıcakkanlı ve insanlarla çabuk kaynaşan biri olarak ne kadar uğraştıysamda kadına ısınamadım napimm.allahtan saat beş gibi görümcem geldide canımın sıkıntısı biraz geçti..işte bir hafta sonuda böyle geçip gitti..

kilomda da pek bir değişiklik yok,inşallah bu hafta size güzel haberler veririm

bugün yediklerime gelince

sabah- hiçbirşey
öğle-tavuk,bir bardak ayran,2 kepçe çorba,bir dilim kepek ekmeği
akşam-1 dilim ekmek,1 domates,peynir,3 köfte

herkeze iyi haftalar diliyorum..

2 Comments:

At 11:27 PM, Anonymous Anonymous said...

canım bak biz diyet yapamıyoruz bildiğin üzere ama sadece yediklerimizi azaltarak olmuyor bu iş spor işine el atmamız lazım biliyosun di mi??
napalım??

 
At 5:33 AM, Blogger Unknown said...

merhabalar bir fikrimi söylemek istedim öğlen tavuk yemişsniz bence tavuk yanında kepek ekmeği yenmemesi gerekiyor.karbonhidratları ayırmak gerekiyor. Nacizane fikrimi söylemek istedim bu durumlarla çok fazla haşır neşir olduğumuz için
bende bloğuma beklerim www.arzummm.blogspot.com ama şifreli :)) şifre isterseniz yollayabilirim :)

 

Post a Comment

<< Home